Tuesday, July 10, 2007

Onigoo

  1. bobkagiin eej aav hodoo yavah bolj bobkag 1 honog bagshiind ni uldeejee.shono bolj untahaar boljee bobka uilj ehlev. bagsh ni yasan be getel bobka bi eejteigee tsug untdag gev. bagsh ni tegvel nadtai unt gejee.bobka dahiad l uilav bagsh ni yasan getel bobka bi eejiinhee huis ruu huruugaa hiij untdag gev. bagsh tegvel minii huis ruu hiigeed unt gejee. udalgui bagsh hooe bobka naad chin huis bish getel bobka ene ch gesen huruu bish gejee.xaxaxa
  2. Эр: Ураа! Ашгүй дээ! Тэсэн ядан хүлээж байсан мөч ирлээ!! Эм: Чи худлаа ярьж, намайг мунхруулж байна. Би явлаа. Эр:Яалаа гэж дээ. Ийм хачин бодол толгойд чинь хаанаас орж ирдэг байна. Эм:Чи надад хайртай юу? Эр:Мэдээж ш дээ. Эм:Чи ингэхэд ер нь миний араар өөр хүүхэнтэй орооцолдож байсан уу? Эр:Пээ, ямар бузартай юм бэ, үгүй чиш… Эм:Намайг үргэлж үнсэж, эрхлүүлж байх уу? Эр.Тэгэлгүй яах вэ. Эм:Намайд зодох уу? Эр:Хэзээ ч үгүй. Эм:Миний итгэлийг даана биз?..............!!!! Гэрлэсний дараа дороос нь дээш нь унш
  3. Баглаа-Ямар гоё цэцгийн баглаа вэ? Хэнд өгөх гэж байгаа юм бэ?-Думаад.-Яая, аймаар баярлах байх даа?-Авсан дотроосоо харахгүй юм чинь баярлах нь юу л бол

No comments: