Thursday, August 16, 2007

Dance


Өнөөдөр чинь ясан ажил хийх сонирхол хүрдэггүй зүгээр суугаад баймаар санагдаад нэг сонин байх чинь вэ? өнгөрсөн шөнө бас газар хөдлөөд, манай ангийн Пэру эмэгтэйгийн нутагт 7.9 балл газар хөдөлсөн гэнэ ээ. гэхдээ манай энэ найз гэр, орон нь гайгүй, гайгүй ч гэж дээ байдаг юм нь эвдэрсэн нурсан гэнэ ээ, гэр бүлийнх нь хүн үрэгдэээгүй гэж бн. бид нар маш их харамсаж бн гэж жаал аргадав, гэхдээ аймар юм гэж дотроо бодсон. Манай энд өчигдөр бас газар хөдлөөд өө. би мэдэхээ байсан бн лээ даанч өглөө л хүн тэгж байна шүү дэ гэж..........гэхдээ Өчигдөр орой бас л 22 цаг хэуртэл бас 2 цаг бүжиглэв, Гудамжинд Bon dance гэнэ ээ. нэг нэгнийхээ хөл дээр арай гишгэхгээд эвгүй байв, яг нэг аяндаа тэр нь надад бол бол амархан байсан. Тэгээд л нэг гудамжийг тойроод 2 цаг салбаганлаа даа. Ядахад таньдаг хумуус, хэсэг Монгол Оюутанууд ирсэн миний зурагийг аваад ч байх шиг золигнууд чинь..... Дараа нь намайг шоолох гэж байгаа юм ха ха..Юката, японий нөгөө айхтар гутал өмсөөд 2 цаг дэвчихсэн чинь одоо бол суга, хөлний хуруу, нуруу бол жоохон өвчтэй байна аа. ягаад энэ япончууд ийм сонин гутал өмсдөг юм бол гэж бодсон. (миний бодол шүү). мэдээж үндэсний хувцас юм чинь сайхан байгаа шүү тэй. олон жилийн турш хэрэглэж ирсэн...

1 comment:

MNED said...

Gereesee hol baih yed eh orond maani eldev yanziin muu yum boilson gej duuldahaar neeree setgeld ih shanalgaatai baidag san. PERU-d aimaar gazar hodlolt bolson bna lee